Retourneren
Wij hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Mocht een artikel toch niet naar wens zijn, dan kunt u dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons melden. Conform het herroepingsrecht heeft u vervolgens nog 14 dagen om het artikel retour te sturen. Houd er rekening mee dat retourneren altijd op eigen risico is en dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn.contactformulier.
Geef als onderwerp retour + bon nummer. Geef hierbij een duidelijke omschrijving van welke artikelen die u retour wilt zenden.
U krijgt tijdens werkdagen binnen de 48 uur een mail van ons terug met de retourinstructies.
Let er op! De artikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden in de originele onbeschadigde verpakking inclusief alle toebehoren en eventuele vulmateriaal.
Als we deze in goede staat ontvangen. Ontvangt u het door u betaalde bedrag van het betreffende artikel, dit exclusief verzendkosten, binnen de 7 werkdagen terug. Tenzij wij merken dat het product zodanig is gebruikt dat het niet meer in “ winkelstaat “ is, kan het zijn dat je minder geld voor je artikel terugkrijgt.
Uitzonderingen: Kruidenpakketten, cadeaupakketten, wilgentakken, weggooien is zonde pakketten, artikelen op maat gemaakt en artikelen waar het specifiek bij vermeld staat kunnen niet retour gezonden worden.
Retourneren bij schade of breuk
Bij schade of breuk bij leveringen moet dit binnen de 48 uur* gemeld worden. Merkt u bij levering zelf dat er al schade is gelieve dit aan de transporteur te meldde zodat hij hiervan een aantekening kan maken.
Melden van schade doet u via het contactformulier met als onderwerp “ schade + bon nummer “.
Bijhorend bij deze mail moeten er duidelijke foto’s aanwezig zijn.
1. Minstens 1 duidelijke foto van de schade
2. Een duidelijke foto van het pakket, waar op de verzendlabel goed zichtbaar is
3. De inhoud van het pakket met het eventuele vulmateriaal indien dit aanwezig
Meldingen van schade die na deze 48 uur* gebeuren worden niet meer in behandeling genomen. Meldingen zonder foto's worden niet in behandeling genomen.
Als de schade duidelijk is en aan alle voorwaarden is bekijken we samen met u hoe we tot een oplossing kunnen komen. Belangrijk hou steeds het beschadigde product inclusief verpakkingsmateriaal bij. Het kan namelijk zijn dat we vragen deze eerst retour te zenden.
In geen geval kan schade of breuk aanleiding geven tot een schadevergoeding onder welke vorm ook.
* Uitgezonderd bij schade van levering van wilgentakken en/of hooi dit dient binnen de 4 uur na ontvangst gemeld te worden. Wilgentakken die toekomen op een afhaalpunt dienen zo snel mogelijk en dit binnen de 24 uur bij het afhaalpunt afgehaald te worden.