Wij zijn gesloten van 7 tot en met 12 mei. Volgende verzenddag vanaf 14 mei. MAANDACTIE MEI 10% korting op onze gedroogde bloemen kortingscode 10%BLOEMEN

Verzenden & retourneren

Verzending en verzendkosten

Verzendingen binnen België

Pakketten worden verzonden via DPD. Er kan gekozen worden uit 2 verzendopties. 

  1. Aan huis geleverd: Verzendkosten worden automatisch berekend naargelang gewicht of een volume hieraan gelijk gesteld. Deze kan je terugvinden vanaf je je adresgegevens hebt ingevuld. Huisleveringen gebeuren door Dpd. Opgelet! Indien u niet aanwezig bent wanneer uw pakje wordt aangeboden wordt het alsnog in een Parcelshop afgeleverd. Zorg daarom dat je in de app van DPD je neerzettoestemming activeert.
  2. Parcel Shop DPD: Verzendkosten worden automatisch berekend naargelang gewicht of een volume hieraan gelijkgesteld. Pakketten voor Parcel shop levering mogen niet zwaarder wegen dan 20 kg ( of een volume hebben hieraan gelijkgesteld). Indien u de optie Parcel Shop niet kan aanduiden wil dit zeggen dat je pakket te groot of te zwaar is. Afhaalpunt. Indien u kiest voor levering afhaalpunt heeft u 7dagen te tijd om uw pakje op te halen. Vanaf dag 8 wordt deze automatisch retour gestuurd indien geen ophaling. Kosten retour worden steeds doorgerekend aan de klant ( deze zijn gelijk aan de verzendkost), alsook de kost voor het eventueel terug opnieuw opsturen.

 

Afhalen te 2560 Nijlen (BE), of 2370 Arendonk is ook mogelijk.

Deze optie kan u aanduiden bij afronding van je bestelling. Wanneer deze klaar staat ontvangt u van ons een sms.

Verzendingen naar Nederland

Pakketten worden verzonden via DPD. Er zijn 2 verzendopties.

  1. Aan huis geleverd: Verzendkosten worden automatisch berekend naargelang gewicht of een volume hieraan gelijk gesteld. Deze kan je terugvinden vanaf je je adresgegevens hebt ingevuld. Huisleveringen gebeuren door Dpd. Opgelet! Indien u niet aanwezig bent wanneer uw pakje wordt aangeboden wordt het alsnog in een Parcelshop afgeleverd. Zorg daarom dat je in de app van DPD je neerzettoestemming activeert.
  2. Parcel Shop DPD: Verzendkosten worden automatisch berekend naargelang gewicht of een volume hieraan gelijkgesteld. Pakketten voor Parcel shop levering mogen niet zwaarder wegen dan 20 kg ( of een volume hebben hieraan gelijkgesteld). Indien u de optie Parcel Shop niet kan aanduiden wil dit zeggen dat je pakket te groot of te zwaar is. Afhaalpunt. Indien u kiest voor levering afhaalpunt heeft u 7dagen te tijd om uw pakje op te halen. Vanaf dag 8 wordt deze automatisch retour gestuurd indien geen ophaling. Kosten retour worden steeds doorgerekend aan de klant ( deze zijn gelijk aan de verzendkost), alsook de kost voor het eventueel terug opnieuw opsturen.

 

Wij verzenden over heel Europa en Noord-Amerika.

De verzendopties voor de meeste landen staat ingesteld op de website. Vanaf je je adresgegevens invult rekent het systeem automatisch voor u de verzendkosten uit.

 

Leveringstermijn

Uw bestelling wordt tijdens werkdagen binnen de 1-3 werkdagen opgestuurd. Tenzij anders vermeld.

 

 

Retours en schade

Retouren

Indien de artikelen na aflevering van een bestelling niet naar wens zijn, dien je dit binnen 14 dagen na levering te melden via [email protected]

Met als onderwerp retour + bon nummer.

U krijgt binnen de 48 uur een mail van ons terug met de retourinstructies.

Let er op ! De artikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden in de originele onbeschadigde verpakking inclusief alle toebehoren en eventuele vulmateriaal. Het retouren geschiedt op eigen risico. Retourkosten zijn ten laste van de klant.

Als we deze in goede staat ontvangen. Sturen wij u een nieuw product of ontvangt u uw betaling (exclusief verzendkosten) binnen de 7 werkdagen terug. Tenzij wij merken dat het product zodanig is gebruikt dat het niet meer in “ winkelstaat “ is, kan het zijn dat je minder geld voor je artikel terugkrijgt.

Schade of breuk

Bij schade of breuk bij leveringen moet dit binnen de 48 uur gemeld worden. Merkt u bij levering zelf dat er al schade is gelieve dit aan de transporteur te meldde zodat hij hiervan een aantekening kan maken.
Melden van schade doet u via [email protected] met als onderwerp “ schade + bon nummer “.

Bijhorend bij deze mail moeten er duidelijke foto’s aanwezig zijn.

1. Minstens 1 duidelijke foto van de schade

2. Een duidelijke foto van het pakket, waar op het etiket goed zichtbaar is

3. De inhoud van het pakket met het eventuele vulmateriaal indien dit aanwezig

Meldingen van schade die na deze 48 uur gebeuren worden niet meer in behandeling genomen. Meldingen zonder foto's worden niet in behandeling genomen.

Als de schade duidelijk is en aan alle voorwaarden is voldaan sturen wij zo snel mogelijk een nieuw product naar u op. Het beschadigd product dient u samen met de verpakking + verpakkingsmateriaal waar het is in toegekomen retour te sturen. 

In geen geval kan schade of breuk aanleiding geven tot een schadevergoeding onder welke vorm ook.

 
 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »