Verzenden & retourneren

Verzending en verzendkosten

Verzendingen binnen België

Pakketten worden verzonden via DPD. Er kan gekozen worden uit 2 verzendopties.

  1. Aan huis geleverd: Verzendkosten bedragen € 6,50 per pakket met een max. van 30 kg incl. verpakkingsmateriaal of een volume hieraan gelijkgesteld. Huisleveringen gebeuren door DPD. Opgelet! Indien u niet aanwezig bent wanneer uw pakje wordt aangeboden wordt het alsnog in een Parcelshop afgeleverd.
  2. Parcel Shop DPD: Verzendkosten bedragen € 5,00 - €6,50 naargelang het gewicht per pakket met een max van 20 kg incl. verpakkingsmateriaal of een volume hieraan gelijkgesteld. Weegt je pakket zwaarder als 20 kg of een volume groter dan 100x50x50 cm dan rekent het systeem automatisch meerdere pakketten aan. Afhaalpunt. Indien u kiest voor levering afhaalpunt heeft u 7dagen te tijd om uw pakje op te halen. Vanaf dag 8 wordt deze automatisch retour gestuurd indien geen ophaling. Kosten retour worden steeds doorgerekend aan de klant ( deze zijn gelijk aan de verzendkost), alsook de kost voor het eventueel terug opnieuw opsturen.

Gelieve zelf een papiertje aan de voordeur te voorzien met handtekening en track and trace nummer. Zodat DpD het pakket aan de voordeur kan achterlaten of voorzie een veilige plaats. Er wordt momenteel niet door iedereen nog levering bij buren aangeboden. 

Afhalen te 2560 Nijlen (BE) is ook mogelijk.

Deze optie kan u aanduiden bij afronding van je bestelling. Wanneer deze klaar staat ontvangt u van ons een sms.

Let erop bestellingen die vrijdag en in het weekend geplaatst worden kunnen pas ten vroegste vanaf dinsdag afgehaald worden. Tenzij het over een spoedbestelling staat, gelieve dit dan te vermelden bij de opmerkingen. 

 

Verzendingen naar Nederland

Pakketten worden verzonden via DPD. Er zijn 2 verzendopties.

  1. Aan huis geleverd: Verzendkosten hiervan bedragen € 10,00 per pakket met een max. van 30 kg per incl. verpakkingsmateriaal of een volume hieraan gelijkgesteld. Opgelet! Indien u niet aanwezig bent wanneer uw pakje wordt aangeboden wordt het alsnog op een Parcelshop van DPD geleverd.
  2. ParcelShop DPD: Verzendkosten hiervan bedragen € 7,50 per pakket met een max. van 20 kg incl. verpakkingsmateriaal of een volume hieraan gelijkgesteld.

Afhaalpunt. Indien u kiest voor levering afhaalpunt heeft u 7dagen te tijd om uw pakje op te halen. Vanaf dag 8 wordt deze automatisch retour gestuurd indien geen ophaling. Kosten retour worden steeds doorgerekend aan de klant ( deze zijn gelijk aan de verzendkost), alsook de kost voor het eventueel terug opnieuw opsturen.

 

Wij verzenden over heel Europa en Noord-Amerika.

Wilt u bij ons bestellen en krijgt u geen verzendoptie bij de afronding van je bestelling? Stuur dan een e-mail naar [email protected] voor een berekening van uw verzendkosten.

 

Leveringstermijn

Uw bestelling wordt tijdens werkdagen binnen de 1-3 werkdagen opgestuurd. Tenzij anders vermeld.

 

 

Retours en schade

Retouren

Indien de artikelen na aflevering van een bestelling niet naar wens zijn, dien je dit binnen 14 dagen na levering te melden via [email protected]

Met als onderwerp retour + bon nummer.

U krijgt binnen de 48 uur een mail van ons terug met de retourinstructies.

Let er op ! De artikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden in de originele onbeschadigde verpakking inclusief alle toebehoren en eventuele vulmateriaal. Het retouren geschiedt op eigen risico. Retourkosten zijn ten laste van de klant.

Als we deze in goede staat ontvangen. Sturen wij u een nieuw product of ontvangt u uw betaling (exclusief verzendkosten) binnen de 7 werkdagen terug. Tenzij wij merken dat het product zodanig is gebruikt dat het niet meer in “ winkelstaat “ is, kan het zijn dat je minder geld voor je artikel terugkrijgt.

Schade of breuk

Bij schade of breuk bij leveringen moet dit binnen de 48 uur gemeld worden. Merkt u bij levering zelf dat er al schade is gelieve dit aan de transporteur te meldde zodat hij hiervan een aantekening kan maken.
Melden van schade doet u via [email protected] met als onderwerp “ schade + bon nummer “.

Bijhorend bij deze mail moeten er duidelijke foto’s aanwezig zijn.

1. Minstens 1 duidelijke foto van de schade

2. Een duidelijke foto van het pakket, waar op het etiket goed zichtbaar is

3. De inhoud van het pakket met het eventuele vulmateriaal indien dit aanwezig

Meldingen van schade die na deze 48 uur gebeuren worden niet meer in behandeling genomen. Meldingen zonder foto's worden niet in behandeling genomen.

Als de schade duidelijk is en aan alle voorwaarden is voldaan sturen wij zo snel mogelijk een nieuw product naar u op. Het beschadigd product dient u samen met de verpakking + verpakkingsmateriaal waar het is in toegekomen retour te sturen. 

In geen geval kan schade of breuk aanleiding geven tot een schadevergoeding onder welke vorm ook.

 
 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »